Hej, jag bara undrar om någon har en bra länk till en sajt med (förhoppningsvis) en stor mångfald av BTN moduler/produkter..skulle vara kul att kolla och se vad som finns. Här ute på vischan är tillgången minimal har jag förstått, och mina sökningar på nätet ger inga bra resultat heller.
BTN Moduler
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
-
-
En btn-modul tar ju mkt mindre plats en en hel btn-bakgrund.Kommentar
-
Finns ju även andra fabrikat av moduler och dylikt såg jag på PWSS sida, kan nog bli ett köp där snart :-)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Belgarath
Finns ju även andra fabrikat av moduler och dylikt såg jag på PWSS sida, kan nog bli ett köp där snart :-)Lilla Malawisjön fanns i mitt vardagsrum 235*100*65Kommentar
-
Skåne, så det får bli via postorder. Har förvisso hittat ett par moduller som inte skiljer sig mkt i pris i en butik här mot PWSS, men det fanns ett par som kostar skjortan här och som lär bli billigare att skicka efter i så fall. Vi får se hur det blir.Kommentar
-
Skåne är stort, men om du bor i närheten Stoby så har dom nästan alltid ett bra sortiment av moduler hemma. Om inte annat har dom flera akvarier där man kan se dom olika modulerna i vatten!
Info om StobyKommentar
-
Kommentar
Kommentar