Patrik: Vilken variant är detta?
Nytt kar med västafrikaner
Kollaps
X
-
-
-
-
Wouri-honan var riktigt snygg.Kommentar
-
-
-
snacka om att de är snygga, nu måste jag bara se till och starta ett västafrika kar, är det någon som vet var man kan få tag på någon av moliwe" eller "wouri" i Skåne?Mvh FredrikKommentar
-
Ändrar om lite i mina kar just nu. BL a ska mina parilusar (verkligt vacker art) få ett eget kar, de är de värda.
Är åxå på jakt efter lamprologus congoensis, som tyvärr verkar vara lite svår att hitta. Den är visserligen lättlekt, men knappast någon kioksvältare kommersiellt, så här i Västerås har ingen butik den. Annonsering här på ciklid.se har inte heller resulterat i någon kontakt.
Ska ringa till dels AL i Bromma, dels AL i Sundbyberg imorgon. Några tips någonstans i mellansverige med omnejd?
MVH
Lasse
PS Håller med: Wouri-honan är verkligen vacker, extra så i lekdräkt. DSSenast redigerad av Camenius; 11 October 2005, 20:52.Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
-
Stoby akvarieaffär har Lamprologus congoensis ibland, denna bild är tagen där:Kommentar
-
Micke: det var de "konstiga/coola" fiskarna jag snackade om igår på mötet!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jonas: Ok, då var det löst :-)
Vi får ta en sväng dit snart.Kommentar
-
-
wofflan, be att få titta på din lokala handlares listor från grossist/er.. där kan du evt. hitta nåt roligt
Ang dom VF ciklider från Kamerun och Guinea som Pär J nämnde tidigare i tråden, så har dom arterna(om det är samma) varit tillgängliga i ett år eller mer. Brukar titta på listorna hos lokala handlaren för att se om det kommit något nytt men det har varit samma arter i ett år nu. Kommer ej ihåg vad grossisten heter, men ligger i skara om jag inte missminner mig.Kommentar
-
En fundering ang grottor till pelvicachromis m.fl... Är ovillig att lägga ner kokosnötskal i karet och har tidigare haft svårt att få till nåt som dom gillar.. Har ni några tips?Kommentar
-
En nyfiken fråga till ZakatH: varför gillar du ej kokosnötskal?Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
Kommentar