Någon mer än jag som har problem med att ladda ned bakgrundsbilden?
Bakgrundbild för februari
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag får inte heller fram den... -
-
Ni är lite för snabba......
.....jag höll som bäst på att uppdatera alla undersidor, och fick in filerna med felaktigt namnsättning.
Nu fungerar allt igen.
Denna månad är det Limnotilapia dardenien fotad av Carl Westholm som pryder bakgrundsbilden.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av stahl_mikael
Är inte månadens bild väldigt suddig??!!!?
MvhKommentar
-
Ursäkta mig då det känns som du blev otrevlig.... Alla andra bilder under 2004 har varit skarpa om jag kommer ihåg. Så undrade bara varför denna var suddig.. Inget kul att ha en suddig bakgrundsbild!!Kommentar
-
Hahaha, Ja, det är inget att hetsa upp sig över direkt. Jag håller med er båda, litegrann. Visst är den lite suddig, men visst är den jädrigt läcker också!! Då spelar suddigheten mindre roll..Kommentar
-
Ursäkta mig då det känns som du blev otrevlig.... Alla andra bilder under 2004 har varit skarpa om jag kommer ihåg. Så undrade bara varför denna var suddig.. Inget kul att ha en suddig bakgrundsbild!!
Det var inte meningen att låta otrevlig. Tyckte bara det var synd att klaga på en klockren bild direkt från sjön.
MvhKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Ursäkta mig då det känns som du blev otrevlig.... Alla andra bilder under 2004 har varit skarpa om jag kommer ihåg. Så undrade bara varför denna var suddig.. Inget kul att ha en suddig bakgrundsbild!!
Det var inte meningen att låta otrevlig. Tyckte bara det var synd att klaga på en klockren bild direkt från sjön.
MvhKommentar
-
En härlig bild! ja gillar just den här typen av panorama (heter det så?) -bild när man ser flera fiskar och dess omgivning i motsats till den vanliga artbildenTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Jag tycker bilden är fantastisk. Jag förstår er som inte tycker att den känns lika skarp som tidigare bilder men jag tyckte att det var häftigt med en actionbild från sjön som omväxling. Rent fotogrfiskt så tycker jag inte att lite brus stör i en sån här bild. Den är ju så otroligt välfångad och foto handlar ju en hel del om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Det kommer mer akvariebilder som månadsbilder senare.Kommentar
-
Hutti inte för att jag själv ska verka otrevlig nu men jag tycker inte du är rätt man att säga så. Visst om ingen annan tycker som jag så är det ju inget mer att snacka omKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av hutti
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Mvh
MvhKommentar
-
Skitsnygg bakgrundsbild!
Till skillnad från det mesta i akvariehobbyn, är detta på RIKTIGT!!/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
Kommentar