FI, man får be att gratulera! Så många PRS går knappt att se på en dag som de ljuvliga stunder man får se opeth på scen hoho..
Musikval vid vattenbyte/Ny gallup
Kollaps
X
-
-
Nu känner jag mig VERKLIGEN medelålders, Bauhaus är ju ett byggvaruhus, inte "sångkör"!
Ber för övrigt att få peka på att trådens verkliga ämne är en gallup! Därtill ber jag att få påpeka att det helt uppenbart är något fel med sammanställningen! Staplarna verkar ha förskjutits och hamnat efter fel rubrik?
Misstag eller konspiration?
Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
-
-
citat:Nu känner jag mig VERKLIGEN medelålders, Bauhaus är ju ett byggvaruhus, inte "sångkör"!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Precis, man får nästan vara medelålders för att känna till dem. Jag är 27 idag, så jag är bara konstig.Kommentar
-
Är det bara jag som är [u]riktigt</u> "tråkig" och diggar Pink Floyd vid vattenbyten och andra bestyr?// Magnus ArvidssonKommentar
-
JA, Magnus, så illa e det nog...
Här ljuder mest TV:ns skval, håller jag mig till akvarierna har teensen occuperat rätten att elektroniskt fylla lägenheten med ljud!
Fast Mp3:an i mobilen e endast Kent-kompatibel...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Bilbo
Är det bara jag som är [u]riktigt</u> "tråkig" och diggar Pink Floyd vid vattenbyten och andra bestyr?
ja tråden e tramsig men ämnet var ju så trist
ps "är det mp3 så vill jag inte höra" är min stående replik på partaj.Anders LKommentar
-
Ola: Så Bauhaus debuterade cirka 1980, då förstår jag.
I min värld skedde nämligen det stora samhälleliga sammanbrottet 1967, då vi övergick till högertrafik. (Jag försökte vägra ett tag, men tvingades av förklarliga skäl ansluta mig till "höger-idén" då mycket i livet blev enklare på så sätt.) Efter detta datum, inget gott (utöver min familj och fiskar).
Möjligen med undantag för augusti 1973, då den yngsta av mina motorcyklar tillverkades (Triumph, självklart försedd med kick och vänsterfotad fotbroms som alla riktiga mc!).
Vidhåller uppfattningen att sammaställningen av gallupfrågan är resultatet av en sammansvärjning! I dagligt tal kommer den i framtiden att benämnas Rift valley-syndromet. [:0]Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
-
citat: citat:Ja, varför inte en "vad lyssnar du på vid vattenbyte"-tråd. Själv har det varit mycket Placebo på sistone, och Yeah Yeah Yeah's.
Hemma blir det just nu en hel del Primal Scream.Kommentar
-
citat:Lyssnar du på "Careful with that axe, eugene", "Set the controls for the heart of the sun" eller liknade låtar a'la -69 så är det helt det ok// Magnus ArvidssonKommentar
-
-
Pink Floyd och Guns n Roses går hem hos mig!Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av shcolsson
Pink Floyd och Guns n Roses går hem hos mig!// Magnus ArvidssonKommentar
-
Svar till Bilbo och Anli
The Piper at The Gates of Dawn ar nog min favvo, men jag gillar faktiskt alla utom den forsta utan Roger Waters som ar ratt kass (har inga efter The Wall men de flesta innan). Division bell ar inte saa dalig har jag for mig. Hostade till och med upp narmare femhundra spann for att se Roger Waters relativt nyss (fast jag har dragit till England och Skottland sammanlagt tre ganger for att se Current 93).
Dvs. jag ser inget fel med Pink FloydMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar