Vart köpa mentylen blått..

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johanlidman
    Användare
    • February 2004
    • 118

Vart köpa mentylen blått..

Hej,
    Jag har en fråga till den som vet, vart kan jag köpa mentylen blått till mina ciklid ägg som hela tiden möglar, scalare paret kan inte själv ta hand om sina egna ägg efter ett tjugotal försök och det är båda som äter av dom.

Tack på förhand
    MVH
    Johan
    Över 9kubik vatten i lokalen hittills och ca 25kvm kvar att fylla upp med akvarier
  • Leopoldi
    Användare
    • February 2004
    • 1082

Apoteket har jag hört.....jag skulle nog hellre lägga pengarna på nya sckalarer.

Kommentar

• johanlidman
      Användare
      • February 2004
      • 118

Dom scalarer jag har är ett par som heter German blue Scalarer (blå skimrande med svarta fenor), jag har frågat på apoteket och ringt deras tfn nummer till kundtjänst men det går inte får tag på via dom.
      Över 9kubik vatten i lokalen hittills och ca 25kvm kvar att fylla upp med akvarier

Kommentar

• davide
        Användare
        • December 2003
        • 335

Vissa kavariehandlare kan ha. Fråga dem som du har god kontakt med, för jag tror inte de får sälja det.
        MVH David
        www.Umea.akvarieforening.se | Tanganyika sidan | Zoonen

Kommentar

• johanlidman
          Användare
          • February 2004
          • 118

jag ska kolla upp det hos zoobutiken nedanför mig, finns det några andra produkter som mam kan använda?

Kommentar

• deathdealer
            Användare
            • August 2004
            • 1639

du kan kolla med färghandlare oxå!!! Eller om du har någon polare som pluggar, och dom har en kemisal....det går åt EXTREMT lite, så dom kan säkert bidra med den lilla mängd du behöver om du ber snällt *skrattar*

Deathdealer
            "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
            "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• johanlidman
              Användare
              • February 2004
              • 118

Tack Deathdealer, jag ska kolla upp det på torsdag då jag är ledig från jobbet.

//Johan

Kommentar

Arbetssätt...