Ja det kan man verkligen säga med tanke på att det är vanlig hedeligt odlad fisk
Start bilder från min lokal
Kollaps
X
-
-
-
Nu har det hänt som inte fick hända.
Jag skull läggas in på lassarettetför opration och hade varit där på kvällen innan och kollat så allt var okej.
När min mor kommer på morgonen för matning så har strömmen gått
Vilket slutade med total fisk död fisk för 50000kr finns inte idag längre
Så när man kom hem från lassarettet idag så kan jag säga att det finns inte många posetiva tankar.
Så nu är man på ruta 1 igen och nu kommer det verkligen inte hända mycket i loklalen om jag ens orka komma tillbaksKommentar
-
Usch va tråkigt. Hoppas du orkar... det är en fin lokal och det har varit kul och följa starten.Livet, universum och allting = 42Kommentar
-
-
-
-
Var nere i loklalen och kan säga att det vr riktigt trågigt att går ner dit
Få se hur det fortsätterska ha ett snack med hyresvärden för hade jag haft nyckel till elskåpet så hade inte all fisk behövt dö
Så det som såg ut till att bli ett roligt år är just nu inte detKommentar
-
-
Näääää...fy ***, skämtar du L ?
Fasen vilket öde, fattar klart att du känner ultralåg just nu, men får verkligen hoppas att detta inte knäcker dig totalt (men det är ju inte konstigt om så vore fallet) .
Hoppas att du orkar börja om för denna tråden är en personlig fav. härinne och det hade varit kul att få följa den till slut. Och som sagts redan, din lokal är ju kanon fin. Men självklart är detta ett riktigt lågt slag under bältet...lider lider lider med dig.
Kommentar
-
det är bara att beklaga.hoppas du har någon försäkring eller dyl.så du kanske kan få någon ersättning.peterKommentar
-
Håller med Belgarath...verkligen en intressant tråd som man vill följa till slutet!! hoppas det blir så nu bara...Kommentar
-
citat:När min mor kommer på morgonen för matning så har strömmen gått
Vilket slutade med total fisk död fisk för 50000kr finns inte idag längre/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Jag gråter nästan...
stackars dej!
men försäkringen börde väl hjälpa?
mvh den medlidande ville
mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi