Kan tillägga att jag starta denna tråd dels för att det inte fanns någon innan samt ge andra lite kött på benen.
Jag har inte haft så mycket att titta på när det gäller lokal så många av lösningarna är från mitt eget huvud.
Ja det tar tid att fylla en lokal det gäller att göra rätt från början.
Jag kommer att börja med att fylla väggarna i det stora rummet och det blir 450 eller 375kar med 2 på höjden efter mycket övervägande.
Personligen hade jag velat ha 3 på höjden men det är bara 2,10 i taket på en del ställen.
Sedan tror jag att det blir tungjobbat med så högt och jag har plast så det räcker.
Jag vill har en tyst och luftig lokal men det är inte lätt att uppnå
Det blir annars både för dyrt att ändra sig och för mycket jobb.
Tiden ska man lägga på fiskarna så at man inte tröttna.
Om det finns intresse längre fram när allt är klart så kan jag ta upp alla kostander.
Inte för att skryta utan för att visa vad det kostar.
Jag har inte haft så mycket att titta på när det gäller lokal så många av lösningarna är från mitt eget huvud.
Ja det tar tid att fylla en lokal det gäller att göra rätt från början.
Jag kommer att börja med att fylla väggarna i det stora rummet och det blir 450 eller 375kar med 2 på höjden efter mycket övervägande.
Personligen hade jag velat ha 3 på höjden men det är bara 2,10 i taket på en del ställen.
Sedan tror jag att det blir tungjobbat med så högt och jag har plast så det räcker.
Jag vill har en tyst och luftig lokal men det är inte lätt att uppnå
Det blir annars både för dyrt att ändra sig och för mycket jobb.
Tiden ska man lägga på fiskarna så at man inte tröttna.
Om det finns intresse längre fram när allt är klart så kan jag ta upp alla kostander.
Inte för att skryta utan för att visa vad det kostar.
Kommentar