If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Coolt.. Hur är det med kiriza, färgar alla i gruppen när de är på bra humör eller är de lite kinkiga som typ ikola?
I regel färgar alla bra men honorna har inte lika tydligt markerade band. Det är bara när 2 honor gör upp om rangordningen som de färgar lika mkt som hanarna.
Jag fick hem ytterligare 20 st f1r idag. Så nu är det 38 st i gruppen. Ungdjuren som var ca 4-5 cm var av mkt bra kvalite och det ser bra ut för framtiden. Jag tog bilden på karet ca 1 timme efter jag hade släppt i de nya och fick på så sätt ändra om stenarna därav ser de lite skrämda ut.
De e fina de firrarna, jag skulle säga "Cute" Jag har själv några Troffar : "kirchenfleck" mabilibili, Moliro "super red",Bemba.
Jag har haft siktet inställt på Ikola (urspr. Kaisern med det breda bandet), men ja har missat tågen än så länge. En annan färg modell som står på önske listan är nån av de sydligaste rainbow. Jag har ju endast troffar med mörk(typ svart) grund färg; nån med ljusgrått/grått vore trevigt att ha osså. Regards: HMS Mr.Fish
Mycket snygga fiskar och mycket bra foto men Cutekit,det var bland den fulaste i bakgrundsväg jag sett....skärpning
Om man lägger ner så mycket pengar på en snygg troffe grupp(och skryter om den i vart och vartannat inlägg)så tycker i alla fall jag att man kan kosta på sig något bättre i bakgrundsväg [:p]
Mycket snygga fiskar och mycket bra foto men Cutekit,det var bland den fulaste i bakgrundsväg jag sett....skärpning
Om man lägger ner så mycket pengar på en snygg troffe grupp(och skryter om den i vart och vartannat inlägg)så tycker i alla fall jag att man kan kosta på sig något bättre i bakgrundsväg [:p]
Skämtare där! Personligen ser bakgrunden inte alls dum ut Robbe men smaken är som baken. Ett nytt kar och ev btn-moduler ska väl inhandlas så småningom. Mkt pengar har gått åt till kameraköp.
Mr Fish;har du bilder på dina Moliro SuperRed?? Är det dem från A-lagret?? Vore skoj å se... Har själv en so ungfisk som verkar lida brist på svart pigment,kan lova att den är superröd för jämnan.
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Kommentar