men ta upp honan o kolla om det är nå't i munnen, svårare än så är det inte
Troffetråden 2005
Kollaps
X
-
-
Får la smiska in en bild på en utav mina kiriza hanar. Ruskigt gött band på den.
MvhKommentar
-
Coolt.. Hur är det med kiriza, färgar alla i gruppen när de är på bra humör eller är de lite kinkiga som typ ikola?Kommentar
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av blackened
Coolt.. Hur är det med kiriza, färgar alla i gruppen när de är på bra humör eller är de lite kinkiga som typ ikola?
MvhKommentar
-
Jag fick hem ytterligare 20 st f1r idag. Så nu är det 38 st i gruppen. Ungdjuren som var ca 4-5 cm var av mkt bra kvalite och det ser bra ut för framtiden. Jag tog bilden på karet ca 1 timme efter jag hade släppt i de nya och fick på så sätt ändra om stenarna därav ser de lite skrämda ut.
MvhKommentar
-
De e fina de firrarna, jag skulle säga "Cute" Jag har själv några Troffar : "kirchenfleck" mabilibili, Moliro "super red",Bemba.
Jag har haft siktet inställt på Ikola (urspr. Kaisern med det breda bandet), men ja har missat tågen än så länge. En annan färg modell som står på önske listan är nån av de sydligaste rainbow. Jag har ju endast troffar med mörk(typ svart) grund färg; nån med ljusgrått/grått vore trevigt att ha osså. Regards: HMS Mr.FishKommentar
-
Lite fiska bilder så här på nattkvisten .. snyggare Kiriza får man leta efter.
MvhKommentar
-
De är duktigt snygga helt klart. Står på inköpslistan för nästa troffegrupp jag skaffar. Får man fråga vad du fick ge för hela gruppen?Kommentar
-
Mycket snygga fiskar och mycket bra foto men Cutekit,det var bland den fulaste i bakgrundsväg jag sett....skärpning
Om man lägger ner så mycket pengar på en snygg troffe grupp(och skryter om den i vart och vartannat inlägg)så tycker i alla fall jag att man kan kosta på sig något bättre i bakgrundsväg [:p]Kommentar
-
Fina cutekid!
Vad har du för pumpar i karet?
mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
skit fina troffar cutekid är nog de finaste jag sett!!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Robbe
Mycket snygga fiskar och mycket bra foto men Cutekit,det var bland den fulaste i bakgrundsväg jag sett....skärpning
Om man lägger ner så mycket pengar på en snygg troffe grupp(och skryter om den i vart och vartannat inlägg)så tycker i alla fall jag att man kan kosta på sig något bättre i bakgrundsväg [:p]
MvhKommentar
-
Mr Fish;har du bilder på dina Moliro SuperRed?? Är det dem från A-lagret?? Vore skoj å se... Har själv en so ungfisk som verkar lida brist på svart pigment,kan lova att den är superröd för jämnan."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Kommentar