Akvariebutiker i dublin?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LadyTiera

    Akvariebutiker i dublin?

    någon som har erfarenhet av detta samt priser (på tillbehör, kan nog inte ta med fiskar[])
  • LadyTiera

    #2
    jag bumpar upp denna ett snäpp då jag åker nästa onsdag och det skulle vara trelvigt om någon visste något eller har länkar?

    Kommentar

    • dick
      Användare
      • January 2005
      • 43

      #3
      detta kanske kan vara något, har dock ej besökt dem själv;



      Vänligen / Dick

      Kommentar

      • dick
        Användare
        • January 2005
        • 43

        #4
        detta kanske kan vara något, har dock ej besökt dem själv;



        Vänligen / Dick

        Kommentar

        • Zaphi
          NCS Medlem
          • July 2002
          • 5395

          #5
          Det där med att hitta akvariebutiker i andra städer är inte så lätt. Ofta ligger de innemellan och är mycket svåra att hitta. Sist jag var i Glasgow hittade jag faktiskt en, men på andra resor, till exempel till Berlin, Vancover etc har jag inte hittat ett smack, iallafall inte lättillgängliga. Det bästa är nog om du kan kontakta någon i stan som vet lite mer om i vilka stadsdelar sånt finns.

          Om man själv tänker efter var de BRA butikerna ligger i exemplevis Göteborg, så ligger de ju inte på Avenyn direkt! 5:an har ju en, men den är vär sådär.
          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

          Kommentar

          • Larry Stockholm
            Användare
            • November 2004
            • 343

            #6
            Ha en trevlig resa och gratulera farsgubben på födelsedagen. Gör som Zaphi säger. Lyssna med någon som bor i stan, det är nog lättast. Han har ganska bra idéer den där Zaphi, fast han är från Göteborg.
            Lasse Omfors

            Akvaristiken går i vågor

            Kommentar

            Arbetssätt...