Jag ska en sväng till london i maj och undrar om det finns någon akvaristisk butik som är värd o besöka?
Akvariebutiker i London?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ingen som varit i london? Tips på vart på nätet man kan hitta butiker då? -
Jag ska en sväng till london i maj och undrar om det finns någon akvaristisk butik som är värd o besöka?
Kolla i denna länk, annars finns det några i Londons innerstad men inga imponerar direkt om man jämför dessa med svenska.
Ett besök är dock värt på London aquarium som ligger vid Themsen, fast på andra sidan, bredvid Parishjulet deras! Saltvatten och sydamerika bland annat men deras stora akvarium imponerar!
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
ASGARV! JA.. det blev lite galet.... Googla vet jaa..http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8
mvh BjörkmanSenast redigerad av Bjorkman; 06 March 2010, 14:17.B( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Verkar finnas ett par stycken Annars skulle jag nog rekommendera att du besöker ett forum med mer brittisk klientel typ www.seriouslyfish.com eller www.practicalfishkeeping.co.uk och frågar där så får du säkert bättre svar.Kommentar
Kommentar